Skola och träning

Det har dagen ägnats åt. Ska skicka in mina kompletteringsuppgifter i morgon, vill ha klart dem innan praktiken drar igång. Träffade syster för en snabb lunch, det var trevligt. Senare på eftermiddagen for jag och körde ett body pump pass på Iksu, fy tusan så tungt det var! Har träningsvärk i hela kroppen. I morgon blir det gym och lite konditionsträning. Så skönt att äntligen komma igång med träningen igen efter alla förkylningar och dyl.

A var precis på väg till jobbet när jag kom hem vid 18.30. Det är lite trist att bara mötas i dörren... kommer att bli ensamt utan honom när jag flyttar upp till byn, speciellt nu när vi bott tillsammans ett tag. Buhuu! :( Nå, Ezio och Lady får hålla mig sällskap (och päronen också såklart, men de är liksom inte lika gosiga :P )

Nu sitter jag och förbereder lite inför seminariet i morgon, sedan ska jag se "What Not To Wear", det har blivit en rutin att se den varje vardagskväll. Tycker det är kul att se hur människorna med taskig klädstil förvandlas, inte bara rent utseendemässigt utan också inombords med ökat självförtroende osv.

-*-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0