2010 har börjat

Och jag är sämst på att uppdatera. Men det ska bli bättring, lovar :)

Sitter i skolan och skriver på en debattartikel som vi ska ha ett seminarium om på torsdag. Kursen heter "Kommuniktion i yrke och undervisning" och det är pedagogiska institutionen som håller i den. Därmed är det ett lite annorlunda upplägg på kursen, med seminarier och praktiska övningar. Skönt att slippa salstentor för ett tag nu!

Praktikperioden närmar sig med stormsteg och jag ska ju vara på Barn och ungdomspsykiatrin uppe i Kalix, så jag kommer att bo hemma i 15 veckor. Det kommer att kännas konstigt minst sagt, men skönt att bo lite biligare. Har även hyrt ut min fina lägenhet till en trevlig tjej som går termin 1 på psykologprogrammet, ska försöka sälja lite kursböcker åt henne sen. Två flugor i en smäll.

Annars händer det inte jättemycket, bor med Anders ute på landet och det är så mysigt! Fina omgivningar och lugnt och skönt. Man är ju en byatjej ändå :)


Nu ska jag skriva en liten stund till, sedan ska jag iväg på ett möte med studierektorn. Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0