Midsommar m.m.

Har inte hunnit skriva här eftersom det varit så mycket jobb på bussarna. Idag och i morgon är jag ledig, efter 4 dagars intensivt jobb.

Midsommar kom och gick. Jag och A "firade" ute i Hissjö. Vi grillade fläskfilé och åt så mycket att vi gick och la oss efter maten. Båda var trötta och sega så det blev inte så mkt mer än att se en film och sen sova. Välbehövligt dock :)


Midsommarmaten



Jag är så sugen på att börja rida, antingen som medryttare på islandshäst i Tavelsjö eller på en av travarna ute i Hissjö. Pratade med han som äger travstona och han sa att hans döttrar skulle behöva någon som red dem ibland, de har rätt många hästar att ta hand om. Jag som hållit på med fd travare skulle tycka det var helt fantastiskt, även om islandshästarna också lockar.. Nå, får fundera lite. Hur som helst, har verkligen saknat att hålla på med hästar!


Som en avslutning på dagens inlägg får ni en bild av en glad, LEDIG kabinvärd:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0