Semester!

Äntligen tre veckors ledighet innan nionde terminen på psykologprogrammet tar sin början. Jag kan som inte fatta att om 9 månader är jag klar med utbildningen. Läskigt men skönt samtidigt. 

Nå, i alla fall. Gick av mitt sista dygnspass i fredags kl 12 och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det är att vara ledig. Alltså jag trivs bra på jobbet, så inte för den skull men det tar på krafterna med så långa pass som 20 timmar. Sju veckors slit är över. Hädanefter kommer jag att rycka in ibland och det trivs jag bra med. 

Har nog haft den bästa helgen på länge. Fredag blev god mat och film med sambo, lördag likaså. Hann även med ett träningspass igår. Idag har vi varit förbi J och A's lägenhet och vattnat deras blommor under tiden de är bortresta. Sedan gick vi till Gammlia och tittade på djuren samt njöt av det fina vädret. Det har verkligen varit varmt idag, för att vara i mitten av augusti. Blev en glass vid Axtorpet också. Sedan gick vi hem genom Lilljansskogen och åt västerbottensostpaj med skagenröra till middag. Inte tokigt alls :)


Jag utanför Ängens Pizzeria som för övrigt utsattes för en anlagd brand
nyligt. Jättetråkigt för de har Umeås godaste pizzor samt trevligaste personal. 




H och jag på Gammlia. 




Utsikt från Gammlia ner mot Haga och stan.



Nej, that's all for now. Ska hoppa i säng strax för jag tänker mig en tidig morgon med morgonkaffe tillsammans med H. Sedan ett träningspass innan jag får besök av syster. 

-*-

Kommentarer
Postat av: Henke

Saknade morgonkaffet med dig imorse älskling. <3

2011-08-15 @ 09:31:22
Postat av: Kaisa

Jag var på Gammlia idag, för första gången. Tycker det var riktigt fint där och djuren var förstås himla söta. :)

2011-08-19 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0