Hösten är här

Och det innebär C-uppsats i skolan med trevlig och bra grupp, mörka kvällar med levande ljus och en god kopp te, fix i vår fina lägenhet, krispigt kalla (och tyvärr en hel del regniga) dagar, lite framtidsångest (mestadels rörande D-uppsats och PTP-tjänst), en utökning i familjen av det fyrbenta slaget m.m. Det händer en hel del, helt enkelt. 

Denna helg är jag gräsänka då sambo befinner sig i Jämtland. Känns konstigt att vara utan honom. Samtidigt får jag en hel del egentid med allt vad det innebär, kan vara nog så viktigt emellanåt. Hittills har jag pluggat lite KBT-teori, tränat, tittat på Gossip Girl säsong 1 och umgåtts med E som bjöd på gofika idag :) 

Vi har som sagt fixat lite i lägenheten, satte bland annat upp en tavelhylla i sovrummet, en hylla i köket samt en tavla i vardagsrummet. Så här blev resultatet:







Kul att få det fint hemma. Nu ska jag återgå till min serie. Lovar att lägga upp lite bilder från Stockholmsresan vi gjorde i augusti någon dag. 


-*-




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Fy fan vilket fint kök ni har! =)

Helt underbart mysig.

2011-09-18 @ 19:32:31
Postat av: Lollo

Tack gulle du! Lila är fint :)

2011-09-18 @ 19:33:27
Postat av: Mamma

Er lägenhet är bara sååå mysig! Kul att se det i november när jag kommer till Umeå.

2011-09-19 @ 12:54:32
Postat av: Lollo

Blir jättekul när du kommer hit mamma!

2011-09-19 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0